☂حاضرین☂

ما 14 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

تاریخ و زمان فعلی

سه شنبه, ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸
سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷
سه شنبه, ۰۴ ربیع الاول ۱۴۴۰

تاریخ

سه شنبه, 22 آبان 1397
امتیاز کاربران
ضعیفعالی 

کلمات کلیدی,keywods

what is key word

 

Keywords are the words that academics use to reveal the internal structure of an author's reasoning. While they are used primarily for rhetoricrhetoric, they are also used in a strictly grammatical sense for structural composition, reasoning, and comprehension. Indeed, they are an essential part of any language.

 

There are many different types of keyword categories including: Conclusion, Continuation, Contrast, Emphasis, Evidence, Illustration and Sequence. Each category serves its own function, as do the keywords inside of a given category.

 

When someone uses a search engine, they type in one or more words describing what they are looking for: 'Norwich florist' or 'cheap holidays Greece', for example. These words or phrases are known as keywords.

In corpus linguisticscorpus linguistics, key words are words that appear with statistically unusual frequency in a text or a corpus of texts. They are identified by software that compares a word-list of the text with a word-list based on a larger reference corpus. A suitable term for the phenomenon is keynesskeyness. The procedure used, for example by WordSmithWordSmith, to list key words and phrases and plot where they appear in texts. These items are very often of interest—particularly those human readers would not likely notice, such as prepositions, time adverbs, and pronouns.

کلمات کلیدی چیست؟

ستفاده موثر از کلمات کلیدی مناسب نقش بسیار مهمی را در بهینه سازی برای موتورهای جستجو ایفا می کنند. یک وب سایت موفق باید تعداد بسیار محدودی کلمات کلیدی را انتخاب و بر روی آنها تمرکز کند. کلمات کلیدی باید به طور معقول در تیترها، نوشته ها، عنوان ها و لینک های سایت استفاده شود. موتورهای جستجو معمولا چگالی همه کلمات در داخل صفحات را می سنجند و با جدا کردن کلمات مستعمل در زبان، کلمات کلیدی صفحات شما را استخراج می کنند.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سایت هم خود فرآیندی حساس و مشکل است به طوری که پیشنهاد می شود در صورتی که تجربه کافی ندارید برای انتخاب این کلمات از افراد باتجربه بالا کمک بگیرید. در انتخاب کلمات کلیدی باید به اطلاعاتی چون کلمات کلیدی مورد علاقه کاربران هدفتان، کلمات کلیدی سایتهای رقیب و … دست پیدا کرد.

استفاده و تکرار کلمات کلیدی نابجا و غیر واقعی یکی از موارد شایع سعی در تقلب توسط دارندگان سایتها می باشد به طوری که هر کاربر تازه کاری هم ممکن است با مطالعه اولین مطلب در مورد موتورهای جستجو به فکر انجام این کار بیفتد. نگارنده خود چندین سال پیش وقتی اولین صفحه وب خود را ساخت سعی کرد با تکرار بی رویه کلمات کلیدی در قسمت خالی صفحه و پنهان کردن آن با تغییر رنگ آن با رنگ پس زمینه کلمات کلیدی خود را در موتورهای جستجو ثبت نماید. همین سعی افراد در تقلب در بکارگیری کلمات کلیدی خود باعث توجه بالای طراحان موتورهای جستجو برای تشخیص این تقلبها شده به طوری که امروزه موتورهای جستجوی پیشرفته از الگوریتمهای و روشهای بسیار پیچیده برای تشخیص این موارد بهره می برند.

کلمات کلیدی هنگامی که در عنوان صفحه، عنوان مطالب و همچنین در متن لینکها بکار می روند اهمیت بیشتری پیدا می کنند. مهمترین کلمه کلیدی هر صفحه حتما باید در عنوان صفحه بکار گرفته شوند. کلمات کلیدی بکار گرفته شده در عناوین مطالب هم اهمیت ویژه ای دارند. عناوین مطالب در صفحات هم معمولا با فونت درشت و ترجیحا در تگهای عنوان (Heading tags like h1 and h2) در صفحه مشخص می شوند. پیشنهاد می شود که حتما به صورت معقول از کلمات کلیدی سایتتان در عناوین مطالب استفاده کنید.

کلمات کلیدی در لینکها هم نقش ویژه ای دارند به طوری که کلمات که در یک لینک بکار می روند نقش کلمات کلیدی برای صفحه لینک شده را دارند. از این رو بهتر است در هنگام لینک دادن به صفحاتمان به متن لینک توجه بیشتری کنیم و در آنها حتی الامکان از کلمات کلیدی صفحه لینک شده استفاده کنیم.

پیشنهاد اساسی در مورد استفاده از کلمات کلیدی در سایت این است که از کلمات کلیدی به طور معقول و درست در صفحات استفاده کنید و هرگز سعی در تقلب در استفاده از کلمات کلیدی نداشته باشید. فراموش نکنید که حتی اگر بتوانید موتورهای جستجو را فریب دهید، باز هم در نهایت این کاربران واقعی هستند که وارد صفحات شما می شوند و با مشاهده یک صفحه بی ربط به موضوع جستجویشان صفحه شما را به سرعت ترک کرده و تنها یک تاثیر منفی از سایت شما در ذهن آنها باقی می ماند. پس هیچ وقت فراموش نکنید که شما صفحاتتان را برای کاربران تهیه و تالیف می کنید و نه موتورهای جستجو.

منبع:http://parscms.com

چگالی کلمه کلیدی چیست ؟چگالی کلمه کلیدی چیست ؟

موضوعی که چند سالی است که در دنیای سئو طرفتاران زیادی به خود جذب کرده چگالی کلمه کلیدی می باشد، چگالی کلمات کلیدی تمرکز زیاد بر یک کلمه کلیدی است.نباید زیاد روی کلمه کلیدی تمرکز کنید چون شاید باعث شود که شما توسط گوگل SEO Black Hat شناخته شوید. اگر از یک کلمه کلیدی در Title و  و متن سایت ، Description  سایت استفاده کنید رتبه خوبی در چگالی کلمات کلیدی بدست می آورید ولی نباید زیاد استفاده کنید زیرا موتور جستجو ها شما را جریمه میکنند و شما را به عنوان سئو کار کلاه سیاه می شناسند.

چگالی کلمه کلیدی از موقعی که گوگل تاسیس گردید یکی از معیار های نمایش سایت در صفحه اول گوگل بود. ولی چند سالی هست که این موضوع تایید شده و در سال 1990 اولین بار موتور جستجو گوگل این امکان را قرار داده است و امروزه طراحان و برنامه نویسان وب چگالی کلمات کلیدی را کشف کرده اند و یکی از معیار های تایید شده توسط گوگل است ولی استفاده زیاد از این معیار می تواند باعث جریمه شده شما باشد.. چگالی کلمات کلیدی به انگلیسی Keyword Density گفته میشود. در زمینه SEO چگالی کلمه کلیدی می تواند به عنوان یک عامل در تعیین اینکه آیا یک صفحه وب مربوط به یک کلمه کلیدی مشخص شده است و یا عبارت کلید واژه مربوط به موضوع سایت باشد .

رتبه چگالی کلمات کلیدی به % حساب می شود و هر چه از یک کلمه کلیدی بیشتر استفاده کرده باشید چگالی کلمه کلیدی شما افزایش می یابد .

در این قسمت قصد معرفی ابزاری را داریم که شاید با این ابزار آشنا باشید. نام این ابزار  Keyword Density Analyzer Tool  می باشد که یکی از ابزار های دوست داشتنی Seobook است . این ابزار می توانید سورس صفحه خود را وارد کنید و چگالی کلمه کلیدی خود را به درصد مشاهده کنید و یا آدرس سایت خود را وارد کنید و چگالی کلمه کلیدی خود را مشاهده کنید

 آدرس ابزار : http://tools.seobook.com/general/keyword-density/

آدرس ابزار : http://tools.seochat.com/tools/page-keyword-density-analysis/

آدرس ابزار : http://www.keyworddensity.com

منبع:http://digiseo.ir

چگونه بهترین کلمات کلیدی را پیدا کنیم؟چگونه بهترین کلمات کلیدی را پیدا کنیم؟

نوشتن یک مقاله  و گذاشتن آن در سایت کار بسیارخوبی است و محتوای یک وب سایت

باعث ایجاد ترافیک در آن سایت می شود ولی بهتر است که این ترافیک کاملا هدفمند باشد بنابراین باید به محتوای مطالبی که در سایت خود قرار می دهیم بیشتر و عمیق تر فکر کنیم.

 

انتخاب کلمات کلیدی مناسب باعث می شود ما دقیقا بدانیم در مورد چه چیزی مطلب بنویسیم و در آن مطلب لازم است از چه کلماتی استفاده شود.

مواردی که لازم است در مورد کلمات کلیدی بدانید:

احتمالا برخی از شما در نوشتن مطلب در وب سایت  تازه کار هستید و نمی دانید که چه قوانینی را باید رعایت کنید در ذیل شما را با برخی مواردی که در نگارش مطالب وب سایت بهتر است رعایت شود آشنا خواهیم کرد:

یک کلمه کلیدی چیست؟

کلمات کلیدی کلمات یا اصطلاحاتی هستند که شما ترجیح میدهید با جستجوی آن ها نوشته های سایت شما در صفحات اول موتورهای جستجو نمایش داده شوند.

چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنیم؟

ابتدا لازم است در مورد انتخاب کلمات کلیدی مطلب خود تصمیم بگیرید سپس این کلمات را در مطالب خود به کار برده و آن ها را تبلیغ کنید و یا آن ها را به صفحات دیگری لینک نمایید.به این ترتیب هر بار که این کلمات جستجو می شوند افرادی صفحات سایت شما را پیدا خواهند کرد و شما در همان صفحات می توانید از تبلیغات مرتبط استفاده کنید.

تفاوت بین کلمات کلیدی کوتاه و کلمات کلیدی بلند چیست؟

رقبا اصطلاحات و کلمات کلیدی را به دو نوع کوتاه و بلند تقسیم بندی می کنند کلمه کوتاه مثل بهینه سازی سایتبهینه سازی سایت و کلمه کلیدی بلند مثل بهینه سازی سایت های ایرانی  البته مشخص است کار بر روی کلمات کلیدی کوتاه به مراتب مشکل تر از کلمات کلیدی بلند خواهد بود چون رقبای بیشتری برای آن ها وجود دارد.

قبل از شروع مشخص کنید هدفتان از کلمات کلیدی چیست؟

قبل از اینکه کلمات کلیدی خود را به صورت نهایی انتخاب کنید بهتر است کلماتی که به ذهنتان می رسد را بررسی کرده و نتیجه رسیدن به آن ها را هم در نظر بگیرید.هیچ لزومی ندارد برای کلماتی فعالیت کنید که بازدید کنندگان مورد نظر شما را به سایتتان هدایت نمی کنند یا بعدا نمی توانید با استفاده از آن ها درآمدزایی کنید و یا قرار نیست شما را به هدف مورد نظرتان نزدیک کنند برخی از اهدافی که می توانند شما را به کلمات کلیدی مناسب نزدیک کنند عبارتند از:

* فروش یک محصول

اگر شما محصولی برای فروش دارید هدف اصلی شما باید معرفی درست و نهایتا فروش محصولتان باشد.

* داشتن اعضا

داشتن اعضای زیاد با هدف دادن سرویس های مناسب و خاص به آن ها می تواند یک نتیجه مطلوب باشد.

* مشهور شدن

گذاشتن مطالب خوبی که باعث شود این مطالب خوانندگان بسیار زیادی داشته باشد و در جاهای مختلف به اشتراک گذاشته شود باعث مشهور شدن نویسنده و ایجاد اعتبار برای نویسنده و سایت می شود.

پس قبل از اینکه کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید لازم است به طور شفاف بدانید که این کلمات کلیدی شما را به چه هدفی نزدیک خواهند کرد.

پیدا کردن مناسب ترین کلمات برای موتور جستجوگر گوگل

به این ترتیب اولین قسمت یافتن کلمات کلیدی مناسب به پایان رسید و شما تصمیم خود را در مورد کلمات کلیدی و هدف آن ها گرفته اید.

1- می توانید از نرم افزارهای واسط برای آنالیز کلمات کلیدی خود استفاده کنید مثل نرم افزار Market Samurai که یک ابزار بسیار قدرتمند برای بررسی رقبای شما در این کلمات کلیدی می باشد اینجا می توانید کلمات و ایده های مختلف را بررسی کنید.می توانید عناوین خود را در آن کنترل کنید که حتما بهینه باشند ممکن است کلمه ی بهینه سازی سایت را در آن جستجو کنید و ببنید در این کلمه چند رقیب برای شما وجود دارد و چند لینک با این عنوان در سایت های رقیب است.

2-تحقیق کنید و از ابزارهای مختلف در این کار کمک بگیرید

مرحله ی بعدی می تواند تحقیق بیشتر و یافتن لینک های بیشتر برای آنالیز باشد.ابزارهایی مثل Majestic SEOMajestic SEO یا SemrushSemrush کمک بگیرید.

3-شخصا روی سایت ها تحقیق کنید:

قدم بعدی که لازم است برداشته شود مشاهده ی سایت هایی است که در آنالیزها یافته ایم این کار باعث می شود میزان قدرت رقبا و میزان فعالیت لازم بر روی کلمات کلیدی خود را بهتر درک کنیم.

به این موارد دقت کنید:

* روابط روی پست ها

چندبار یک پست به اشتراک گذاشته شده یا چه کامنت هایی دارد؟

*لینک های اصلی

آیا پست های بهتری وجود داردکه به پست مورد نظر شما لینک شده باشد؟

* ابزارها

آیا از نظر فنی کاری صورت گرفته که آن پست به نظر گوگل ارزشمندتر جلوه کند؟

* بهینه سازی

آیا می توانید روی مقالات آن ها بهینه سازی انجام دهید؟ آیا می توانید آن ها را به روشی دیگر در سایت خود قرار دهید؟

با انجام این کارها دقیقا مسیر شما و کارهایی که لازم است انجام شود مشخص می گردد.

 

موارد دیگری که بهتر است به خاطر داشته باشید:

 

 هنگامی کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل بررسی میکنید بهتر است به موارد ذیل دقت کنید:

 

* تفاوت ها اهمیت دارد

 

اینکه شما هم عنوان دقیقا مشابه اولین نتیجه جستجو را قرار دهید کار خوبی نیست چرا که گوگل سعی می کند اطلاعات با موارد متفاوت در مورد یک کلمه ی کلیدی را نمایش دهد.تا جستجوگران پاسخ سوالات خود را پیدا کنند.

 

* مفرد و جمع بودن کلمات کلیدی اهمیت دارد

 

بسیاری از افراد فکر می کنند جمع و مفرد بودن کلمات کایدی تفاوتی ندارد ولی ممکن است اصطلاح کلمه ی کلیدی در روز 40000 مرتبه جستجو شود ولی اصطلاح کلمات کلیدی 10000 بار توسط کاربران جستجو گردد.

 

* سوال بپرسید

 

آخرین به روز رسانی های گوگل به این مفهوم نیست که سایت ها چگونه ایندکس شده اند به این مفهوم است که گوگل مدل پرسیدن سوالات را تغییر داده است در واقع باید با خودتان فکر کنید که افراد سوالاتشان را به صورت طبیعی به چه شکلی مطرح می کنند و سعی کنید به همان شیوه اصطلاحات کلیدی خود را انتخاب نمایید.

 

* تازگی

 

گوگل سعی می کند در پاسخ جستجوها ، از اطلاعات جدیدتر استفاده کند بنابراین تازگی مقاله ها و نوشته های شما از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

 

به یاد داشته باشید چیزهایی که همه چیز نیستند!

 

 چیزی که لازم است درنظر بگیرید این است که فقط کلمات کلیدی نیستند که برای گوگل اهمیت دارند این یک مقوله ی چند لایه ای است.یعنی اگر در دنیای امروزی نیاز است که شما در گوگل پیدا شوید بهتر است بیشتر از اضافه کردن لینک ها و نوشتن مطالب مرتبط فکر کنید.

 

بله ،  این کار در روند ما اهمیت دارد.

 

خیر، این تمام داستان نیست.

 

 به دلیل اینکه در قسمت اول ما تحقیقات زیادی روی کلمات کلیدی انجام داده ایم  می خواهیم بر بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوبهینه سازی سایت در موتورهای جستجو کار کنیم بهتر است به کلمات کلیدی خود به صورت جامع تر نگاه کنیم.

 

خب بعد چی؟

 

1- در مورد قیف های سایت خود فکر کنید:

 

وقتی همه ی کارها انجام شد و شما ترافیک زیادی را وارد سایت خود کردید اگر این ترافیک یک ترافیک عیر مناسب باشد و شما ندانید با آنها چه کنید هیچ سودی ندارد.

 

2- در مورد روش های نمایش و ترویج فکر کنید:

 

رتبه گوگل ( Google Rank) یک روش ترویج مطلب یا نمایش یک محصول است .البته کارها و روش های دیگری هم در این باره وجود دارد.بهتر است هنگامی که روی انتخاب کلمات کلیدی خود فکر میکنید در مورد نمایش آنها هم بیاندیشید.

 

3- در مورد کاربرانی که جستجو می کنند و کلمه را فعال می کنند هم فکر کنید:

 

فرض کنید شما در مرد غذاهای سالم یک مطلب خاص نوشته اید و روزانه 1000 نفر آن را مطالعه کرده اند ولی آیا حتما از شما چیزی می خرند؟این مسئله به تعریف پله های بعدی از سمت شما بستگی دارد.

 

4- در مورد جامعه شناسی فکر کنید:

 

اگر به مدل آدم ها و نوع محصولاتتان و نحوه برخورد آن ها با محصولات خود فکر کنید این به شما کمک میکند تا متوجه شوید چه شکلی از صفحه ی فروش برای مشتریان شما مناسب تر است .

 

به طور مثال اگر محصولات شما برای کودکان است باید بدانید که آن ها کارت بانکی برای پرداخت پول ندارند پس لازم است در نحوه ی سفارش گیری و پرداخت وجه به این نکته توجه کنید.

 

5- در مرود بازدیدکنندگان احتمالی سایت خود فکر کنید:

 

مخاطب شما دقیقا آن چیزی است که شما به آن احتیاج دارید و به آن فکر می کنید.اگر نمیدانید بازدیدکنندگان احتمالی شما چه کسانی هستند سعی کنید با سپردن این کار به یک شخص زودتر در این باره به نتیجه برسیو مخاطبین خود را بشناسید.

 

لازم نیست همه ی این کارها را یک جا انجام دهید.

 

باید بدانید روند شروع و ادامه یکار بر روی یک وب سایت کاری طولانی است و احتیاج به زمان دارد پس بهتر است مدت زمان مناسبی را به انتخاب کلمات کلیدی خود اختصاص دهید و یا در این زمینه از متخصصین بهینه سازی کمک بگیرید. در واقع پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب ممکن است روزانه هزاران بازدید کننده به سایت شما سرازیر کند.

منبع:http://www.pooneh.co

 

 

گفتا که ای بنده من تو از منی بسوی من خواهی گشت-----------------یکبار اگر توبه کنی بسوی نور خواهی گشت   محقق و نویسنده: سیروس مجللی www.quran19.ir  

ملک السماوات والارض

کلمه: ملک السماوات والارض

نوزده  بار در قرآن کریم  ذکر شده

ادامه مطلب

 

 

السماوات

باور کردنی نیست اگر بگویم کلمه:

السماوات در ۵۷ سوره دیده میشود

ادامه مطلب

لا اله

تعجب آور است اگر بدانید

كلمه لا اله ۳۸ بار ذكر شده (۱۹*۲)

ادامه مطلب

لا اله الا هو

 آیا باور میکنید که:

 لا اله الا هو

توزده بار در قرآن ذکر شده

ادامه مطلب

ناس

آیا میدانید:

کلمه ناس ۵۷ بار در قرآن ذکر شده

ادامه مطلب

حافظ

کلمه حافظ

نوزده بار در قرآن مبـــین ذکر شده

ادامه مطلب

مقام

 آیا باور میکنید که کلمه :مقام

توزده بار در قرآن ذکر شده

 ادامه مطلب

آیات الله

آیا باور میکنید کلمه: آیات الله

بدون پسوند و پيشوند ۱۹ بار آمده

ادامه مطلب

الناس

آیا باور میکنید که :

کلمه الناس ۱۹۰ بار در قرآن مبین آمده

ادامه مطلب

یعلمون آخر آیات

آیا میدانید کلمه: یعلمون در آخر

آیات نوزده  بار  ذکر شده

 ادامه مطلب

مولا

 آیا باور میکنید که کلمه :  مولا

توزده بار در قرآن ذکر شده

ادامه مطلب

الا الله

حیرت آور است اگر بدانید کلمه:

الا الله  نوزده بار در کل  ذكر شده

ادامه مطلب

اذا قیل

کلمه اذا قیل

نوزده بار در قرآن کریم ذکر شده

ادامه مطلب

صد عن سبیل الله

حیرت آور است اگر بگویم کلمه

صد عن سبیل الله

نوزده بار در قرآن مجیـــــد ذکر شده

ادامه مطلب

 

تجری من تحتها الانهار خالدین

آیا باور میکنید که کلمه :

تجری من تحتها الانهار خالدین فیها

توزده بار در قرآن ذکر شده

ادامه مطلب

سماوات

آیا باور می کنید که کلمه:

سماوات ۱۹۰ بار در قرآن مبین ذکر شده

ادامه مطلب

 

السماوات والارض

 آیا باور میکنید که کلمه:السماوات والارض

۱۳۳=۷×۱۹ بار در قرآن ذکر شده

ادامه مطلب

فی الحیاة الدنیا

 آیا باور میکنید که :

  فی الحیاة الدنیا

توزده بار در قرآن ذکر شده

ادامه مطلب

بایاتنا

آیا میتوانید تصور کنید که کلمه:باياتنا

۳=۵۷:۱۹ باردر کل قرآن مجید ذكر شده

ادامه مطلب

ابصار

کلمه ابصار

سی وهشت بار (۲×۱۹) در قرآن مجــــید ذکر شده

ادامه مطلب

تشکرون

کلمه تشکرون

نوزده بار در قرآن مجــــید ذکر شده

ادامه مطلب